søndag 27. mars 2011

Etter å ha vært her inne en stund nå, ser jeg at jeg bør ha et speilreflekskamera.
Så min kjære mann ser du dette vet du hva jeg ønsker meg i bryllupsgave/bursdagsgave  <3
Jeg er veldig imponert over de  med erfaring her inne,veldig mange flotte blogger som jeg bruker mye tid på.Får masse inspirasjon.
Kommer nok mye mere fra meg også,men må bare bli litt tøffere til å skrive.Jeg er jo egentlig ei skravlebøtte og har alltid mye på hjerte :)))
Jeg bruker en del tid på å planlegge hagen min nå.Vi må male hus og rydde i en urskog uten like her.De som har bodd her før oss har ikke tatt vare på huset på mange år.
Men d blir nok en stund til,for her i Tr.heim har vi masse snø :(  Er SÅÅÅÅ lei av vinteren nå.
så må nok bare drømme og planlegge en stund til enda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar