onsdag 23. februar 2011

Oppussing av gamle møbler og pyntegjenstander



Før

Etter. Har sprayet den med sølvspray som jeg har kjøpt på biltema




Før
Etter
Etter
Før
Etter
                                            Før
Etter      
                                       
Etter

          Vinkasser som jeg har malet og limt på dekorark fra PANDURO


Kiste som jeg har arvet fra min kjære mormor  
                                          Jeg har beiset den en gang før



Denne sjenken fant jeg i kjellerboden full av verktøy til min svigemor
                           Malet opp ei brun hylle og satt på hylleknekter

                                                    20 kr på fretex
                                                    sprayet hvit og satt to telysholdere oppi

Disse har vært brune før
                                                    Før
                                          Etter 
Før

Etter
Før

Etter
Før
Etter
                                             Etter

1 kommentar:

  1. Hei!

    Her var det mye fint! :) Jeg plukker ut noen av tingene og tar de med til onsdag igjen. ;)


    Vibeke :)

    SvarSlett